Όσο μεγαλώνουμε, το σώμα μας χρειάζεται πολλή φροντίδα. Αρχίζουμε να χάνουμε δύναμη, κινητικότητα αλλά και την αίσθηση της ισορροπίας μας. Αυτό αυξάνει τις πιθανότητες τραυματισμού. Τα καλά νέα είναι ότι η τακτική γυμναστική μπορεί να μας βοηθήσει να ανακτήσουμε τη δύναμή μας και να διατηρούμε το σώμα μας υγιές. Και το Pilates μπορεί να είναι μια εξαιρετική άσκηση για να το καταφέρουμε αυτό.

Ο σκοπός του Pilates είναι να ρυθμίσει τις μυϊκές βλάβες και να ενισχύει την κινητικότητα του ατόμου. Συμπεριλαμβάνει ασκήσεις αναπνοής και επίσης φροντίζει για την καλή υγεία των αρθρώσεών μας.

Έχουν πραγματοποιηθεί αρκετές μελέτες γύρω από τα οφέλη που έχει η μέθοδος Pilates για τους ηλικιωμένους. Ιδανικά, μπορείτε να βρείτε ένα πρόγραμμα που να εστιάζει σε ηλικιωμένους, ή να κάνετε personal μαθήματα. Αυτά είναι μερικά από τα αποδεδειγμένα οφέλη που έχει η μέθοδος.

Μπορεί να βελτιώσει την οστική πυκνότητα

Όσο μεγαλώνουμε, τα οστά μας χάνουν την πυκνότητά τους, αυξάνοντας τον κίνδυνο κατάγματος. Το Pilates ενισχύει τα οστά μας έμμεσα, με το να τονώνει τους μυς μας, προσφέροντάς τους καλύτερη στήριξη.

Μπορεί να βελτιώσει τη στάση του σώματος

Είναι από τα πιο γνωστά οφέλη του Pilates. Μεγαλώνοντας, η στάση του σώματος αλλάζει, αρχίζουμε να καμπουριάζουμε. Η τακτική ενασχόληση με το Pilates μπορεί να το προλάβει, ή και να το αντιστρέψει αυτό.

Βελτιώνει την ισορροπία

Όλοι οι άνθρωποι θα παρατηρήσουν αλλαγές σε αυτόν τον τομέα όσο μεγαλώνουν, αλλά είναι και κάτι που επιδεινώνεται από την κακή στάση του σώματος. Δυναμώνοντας τον κορμό αλλά και τα πόδια μας, το Pilates φροντίζει να μη χάνουμε την αίσθηση της ισορροπίας μας.

Ελαττώνει το στρες και βελτιώνει τη διάθεση

Το Pilates, όπως και η γιόγκα, είναι μια πρακτική που χαλαρώνει τον εγκέφαλο και μακροπρόθεσμα οδηγεί σε χαμηλότερα επίπεδα στρες, και καλύτερη ρύθμιση της διάθεσής μας. Το ίδιο ισχύει και όσον αφορά τις γνωστικές μας δεξιότητες, που επίσης επηρεάζονται από το πέρασμα του χρόνου.

Μειώνει τους πόνους στη μέση

Επειδή το Pilates στοχεύει κατά βάση στον κορμό, η μέση μας και η σπονδυλική μας στήλη θα έχουν πολύ καλύτερη στήριξη.