Υπάρχουν πολλοί λόγοι για να φάμε μανιτάρια. Είναι χαμηλά σε θερμίδες. Παρέχουν επίσης πληθώρα θρεπτικών συστατικών, ιδιαίτερα βιταμίνες του συμπλέγματος Β, σελήνιο, ψευδάργυρο και χαλκό. Οι βιταμίνες του συμπλέγματος Β είναι σημαντικές για την παραγωγή ενέργειας στα κύτταρα, και το σελήνιο είναι ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό. Ο ψευδάργυρος και ο χαλκός είναι απαραίτητοι για ένα ισχυρό ανοσοποιητικό σύστημα.

Συνεπώς ας δούμε λίγο πιο αναλυτικά όλους τους λόγους που αξίζει να βάλουμε τα μανιτάρια στην καθημερινή μας διατροφή.

Τα μανιτάρια ενισχύουν το ανοσοποιητικό και την υγεία των οστών

Όταν εκτίθενται στην υπεριώδη ακτινοβολία, τα μανιτάρια παράγουν βιταμίνη D. Μισό φλιτζάνι λευκά ωμά μανιτάρια εκτεθειμένα στην υπεριώδη ακτινοβολία περιέχει το 46% της ημερήσιας δόσης μας για D. Η βιταμίνη αυτή παίζει κρίσιμο ρόλο στο ανοσοποιητικό και στην υγεία των οστών.

Τα μανιτάρια μπορεί να προστατεύσουν την υγεία του εντέρου

Τα μανιτάρια περιέχουν πρεβιοτικά, τα οποία είναι τα θρεπτικά συστατικά που τρέφουν τα προβιοτικά. Τα προβιοτικά είναι ζωντανοί μικροοργανισμοί ή βακτήρια, που έχουν οφέλη για την υγεία για το σώμα, καθώς βοηθούν στην πέψη και παράγουν θρεπτικά συστατικά.

Τα μανιτάρια είναι καλά για την αρτηριακή σας πίεση

Ένα ολόκληρο μανιτάρι portobello παρέχει 306 mg καλίου. Το κάλιο βοηθά στον έλεγχο της αρτηριακής πίεσης εξουδετερώνοντας τις επιδράσεις του νατρίου και βελτιώνοντας τη λειτουργία των αιμοφόρων αγγείων. Τα μανιτάρια μπορεί επίσης να βοηθήσουν στη βελτίωση των επιπέδων χοληστερόλης και τριγλυκεριδίων και στη μείωση της φλεγμονής.

Τα μανιτάρια αντικαθιστούν το κόκκινο κρέας

Είναι εξαιρετικός τρόπος να μειώσουμε τις ποσότητες κόκκινου κρέατος που καταναλώνουμε, συνεπώς και τα κορεσμένα λιπαρά ή τις περιττές θερμίδες, φροντίζοντας όμως να λαμβάνουμε επαρκείς ποσότητες πρωτεΐνης.

Τα μανιτάρια ενισχύουν την υγεία του εγκεφάλου

Η υγιεινή διατροφή είναι σημαντική για έναν εγκέφαλο που γερνάε και τα μανιτάρια μπορούν να είναι μέρος αυτού. Ένας πιθανός λόγος για τις προστατευτικές τους ιδιότητες για τον εγκέφαλο; Η εργοθειονεΐνη, η οποία δεν είναι μόνο αντιοξειδωτικό αλλά έχει και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες, οι οποίες και οι δύο μπορεί να προστατεύουν από τις βλάβες στους νευρώνες του εγκεφάλου.