Το να θέλουμε να φάμε κάτι γλυκό είναι πολύ φυσιολογικό. Και γιατί να το στερήσουμε από τον εαυτό μας, αν μπορούμε να το κάνουμε πιο υγιεινό; Σίγουρα, σε αυτό το κείμενο δεν θα βρείτε τρόπο να δικαιολογήσουμε μαζί την επιθυμία να φάμε μία πάστα, αλλά θα βρούμε εναλλακτικούς τρόπους να ικανοποιήσουμε την ανάγκη για γλυκό. Χωρίς τις περιττές θερμίδες και λιπαρά.

Φρέσκα φρούτα

Δεν υπήρχε άλλος τρόπος να ξεκινήσουμε. Τα φρούτα υπάρχουν για να είναι τα φυσικά γλυκά σνακ που αναζητούμε, και η καθημερινή τους κατανάλωση μπορεί να βοηθήσει την υγεία μας με αμέτρητους τρόπους. Προτιμήστε φρούτα εποχής, μιας και θα είναι ακόμα πιο νόστιμα, και τα θρεπτικά τους συστατικά θα βρίσκονται σε μεγαλύτερη συγκέντρωση.

Σκούρα σοκολάτα

Ένα μικρό τετραγωνάκι από μια πλάκα σκούρας σοκολάτας με 86% κακάο περιέχει μόνο δύο γραμμάρια ζάχαρης. Αυτή είναι και η προτεινόμενη μερίδα σκούρας σοκολάτας. Και, αν πείσετε τον εαυτό σας να αρκεστεί για λίγες ημέρες σε αυτό, σύντομα θα ανακαλύψετε ότι είναι αρκετά καλό σνακ για να ικανοποιήσει την λαχτάρα για κάτι γλυκό. Συν ότι περιέχει και πολύτιμα αντιοξειδωτικά. Για να απολαύσετε  τη σοκολάτα λίγο περισσότερο, αφήστε την να λιώσει στο στόμα σας αντί να τη δαγκώσετε.

Τσιπς από μήλο

Οι φυσικές ενώσεις στα μήλα μπορούν να σας προστατεύσουν από καρδιακές παθήσεις, διαβήτη και ορισμένους τύπους καρκίνου. Για κάτι διαφορετικό, φτιάξτε τα δικά σας τραγανά τσιπς μήλου. Ξεφλουδίστε και κόψτε σε λεπτές φέτες ένα μήλο. Απλώστε σε ένα ελαφρώς λαδωμένο ταψί, πασπαλίστε με κανέλα και ό,τι άλλο μυρωδικό θέλετε και ψήστε για 1 ώρα στους 100 βαθμούς Κελσίου. Αναποδογυρίστε και ψήστε μια ώρα ακόμη ή μέχρι να στεγνώσουν εντελώς τα μήλα. Τοποθετήστε τα αμέσως σε μια σχάρα για να κρυώσουν.

Μήλο και φυστικοβούτυρο

Σταθερά αξεπέραστος συνδυασμός, που προσφέρει και πολλά περισσότερα θρεπτικά συστατικά απ’ ό,τι φαίνεται με την πρώτη ματιά. Κόψτε ένα μήλο σε 3 χοντρές φέτες και απλώστε πάνω μια κουταλιά της σούπας φυστικοβούτρο μαζί με κανέλα.

Γιαούρτι

Προτιμήστε απλό, στραγγιστό γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά και συνδυάστε το με φρούτα, ξηρούς καρπούς ή μια κουταλιά μέλι. Τα κατεψυγμένα μούρα είναι ιδιαίτερα δημοφιλής επιλογή για να συνοδεύσετε το γιαούρτι σας και θα κάνουν το σνακ σας ακόμα πιο θρεπτικό, χωρίς να προσθέσουν πολλές θερμίδες.

Smoothie

Αντί να πληρώνετε παράλογα ποσά για να το πάρετε από έξω, φτιάξτε το δικό σας στο σπίτι με φρέσκα φρούτα. Αναμείξτε ½ φλιτζάνι γάλα και 1 φλιτζάνι φρέσκα ή κατεψυγμένα φρούτα σε ένα μπλέντερ για τουλάχιστον 30 δευτερόλεπτα. Αν θέλετε, προσθέστε γιαούρτι για ακόμα περισσότερη πρωτεΐνη.

Κατεψυγμένα σταφύλια και κεράσια

Είναι φρούτα που χαλάνε εύκολα, αλλά αξίζει να τα αγοράσετε σε ποσότητα και να τα έχετε στην κατάψυξη για να μπορείτε να τα απολαμβάνετε ανά πάσα στιγμή. Ειδικά αν προτιμήσετε σταφύλια χωρίς κουκούτσια, θα είναι το πιο γρήγορο σνακ που θα μπορούσατε να έχετε για να δροσιστείτε το καλοκαίρι.

Τσιπς γλυκοπατάτας

Και όμως, αν τα ψήσετε με κανέλα, μοσχοκάρυδο και τζίντζερ, τα τσιπς γλυκοπατάτας μπορούν να είναι εκπληκτικό γλύκισμα για εκείνες τις στιγμές που το χρειάζεστε, και επίσης θα σας προσφέρουν άφθονες βιταμίνες και φυτικές ίνες – αρκεί να μην τις ξεφλουδίσετε για να πάρετε ακόμα περισσότερες.

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Το ρινικό μικροβίωμα πιθανός διαγνωστικός βιοδείκτης για τη σηψαιμία
Ποιες τροφές είναι αφροδισιακές
'Αρειος Πάγος: Αντισυνταγματική η περικοπή στους μισθούς νοσοκομειακών γιατρών