Ένα “δροσιστικό παιχνίδι” στη σελίδα της στο facebook διοργανώνει η Sensodyne.
Το παιχνίδι “Πόσες κρυάδες αντέχεις;” ζητά από τους fans να “ανεβάσουν” το πιο κρύο αστείο που έχουν ακούσει ποτέ, να συγκεντρώσουν τα περισσότερα likes και να διεκδικήσουν 10 παγωτομηχανές και 50 πακέτα προϊόντων Sensodyne για ολοκληρωμένη στοματική φροντίδα.
Η Sensodyne εντάσσεται στον τομέα των μη συνταγογραφούμενων φαρμάκων και καταναλωτικών προϊόντων της GlaxoSmithKline (GSK), μία από τις ηγετικές ερευνητικές φαρμακευτικές εταιρίες.
Ο τομέας περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, τα προϊόντα Panadol, Sensodyne, Corega, Breathe Right και Aquafresh.
Με έξι κέντρα εξειδικευμένα στην Έρευνα και Ανάπτυξη μη συνταγογραφούμενων προϊόντων, η εταιρία εστιάζει εξίσου στην επιστημονική καινοτομία, αλλά και στο μάρκετινγκ.
Ειδήσεις υγείας σήμερα
Αυξημένος κίνδυνος κατάποσης ξένων σωμάτων από παιδιά την περίοδο των Χριστουγέννων
GLP-1 αγωνιστές: Πιθανή προστασία των οστών σε άτομα με σακχαρώδη διαβήτη τύπου 2 [Μελέτη]
Αναστάτωση για τη Μονάδα τεχνητού νεφρού του νοσοκομείου Χαλκιδικής