Οι περισσότερες επιλογές για φαγητό δίπλα στη θάλασσα είναι κάτι πρόχειρο και συνήθως όχι και τόσο υγιεινό. Αν υπάρχουν υγιεινές επιλογές, πιθανότατα είναι πιο ακριβές, ή θα μιλάμε για εστιατόριο δίπλα στην παραλία. Σε γενικές γραμμές, το φαγητό και η παραλία μαζί μπορούν να γίνουν πολύ ανθυγιεινός και ακριβός συνδυασμός.

Άρα είναι πολύ καλή ιδέα να φέρουμε εύκολο, υγιεινό και χωρίς πολλά-πολλά, φαγητό από το σπίτι - ειδικά αν πηγαίνουμε στην παραλία με τα παιδιά, που είναι σίγουρο ότι θα πεινάσουν μετά από το παιχνίδι. Και επειδή - αλήθεια - το κλασικό ψυγειάκι παραλίας θα βγάλει τα λεφτά του πάρα πολύ γρήγορα.

Αρχικά, τα φρούτα

Δροσίζουν, ενυδατώνουν και προσφέρουν ποιοτική ενέργεια. Μήλα, φέτες καρπούζι, φράουλες και τα σούπερ καλοκαιρινά κεράσια και ροδάκινα πρέπει να μπουν στο πρόγραμμα.

Wraps για όλους

Μερικές τορτίγιες ολικής, γέμιση με κάτι που δεν θα χαλάσει μέσα στη ζέστη - άρα όχι κιμάς - και έμφαση στα λαχανικά. Πιπεριές, κρεμμύδι, χούμους, φασόλια αλλά και κάτι πιο τραγανό, όπως λάχανο ή μπρόκολο.

Σπιτικές μπάρες δημητριακών

Είναι πανεύκολο να φτιάξετε στο σπίτι μπάρες δημητριακών, για να μπορείτε να τις έχετε μαζί σας ανά πάσα στιγμή. Στην παραλία θα φροντίσουν να έχετε αρκετή ενέργεια χωρίς να βαρύνετε. Δώστε έμφαση στους ξηρούς καρπούς, στα αποξηραμένα φρούτα και στη βρώμη. Μπορείτε να ελέγξετε τα υλικά που θα χρησιμοποιήσετε, άρα και να είστε σίγουροι πως δεν θα είναι φορτωμένες με περιττή ζάχαρη.

Κράκερ και γουακαμόλε

Ένα τάπερ γουακαμόλε στο ψυγειάκι και ένα πακέτο κράκερ ολικής είναι λίγο-πολύ πλήρες γεύμα. Φυτικές ίνες, λίγη πρωτεΐνη και καλά λιπαρά. Φροντίστε να έχετε μαζί και άλλα λαχανικά που μεταφέρονται και τρώγονται εύκολα, όπως καρότα.

Κατεψυγμένα μούρα

Μερικές φορές, το απλούστερο είναι και το καλύτερο. Θα σας δροσίσουν και θα σας δώσουν αρκετή ενέργεια με υπερβολικά χαμηλές θερμίδες.

Βραστά αυγά

Μαζί με μερικά εύκολα λαχανικά - σέλερι, αγγούρι, καρότο - είναι ένα απλό, λιτό και απέρριτο μίνι-γεύμα. Με λιγότερες από 150 θερμίδες, τις περισσότερες φορές.