Το ζήτημα του λίπους στην περιοχή της κοιλιάς δεν είναι αισθητικό. Δεν θα έπρεπε να είναι αισθητικό, τουλάχιστον. Στην πραγματικότητα, το περιττό λίπος στην περιοχή της κοιλιάς είναι κάτι που μπορεί να μας βλάψει επειδή έχει συσχετιστεί με μια σειρά από χρόνιες παθήσεις, όπως διαβήτη, καρδιοπάθεια, ακόμα και καρκίνο.

Αυτές είναι μερικές συμβουλές για να καταφέρουμε να το περιορίσουμε.

Δοκιμάστε να περιορίσετε τους "λάθος" υδατάνθρακες

Αποφύγετε μια δίαιτα που κόβει εντελώς τους υδατάνθρακες, καθώς αυτό μπορεί να σας κάνει περισσότερο κακό παρά καλό - οι υδατάνθρακες, άλλωστε, είναι η πηγή ενέργειας που προτιμά ο οργανισμός μας. Δώστε περισσότερη προσοχή σε υγιεινές πηγές υδατανθράκων όπως τα φρούτα, τα λαχανικά και τα δημητριακά ολικής άλεσης. Επίσης, φροντίστε η διατροφή σας να περιέχει υγιεινά λιπαρά, όπως αυτά που βρίσκουμε στα ψάρια, στους ξηρούς καρπούς και στους σπόρους.

Μη σκέφτεστε τη δίαιτα, αλλά τη διατροφή

Ακόμα κι αν ο σκοπός σας είναι να χάσετε βάρος, μια δίαιτα με την στερεοτυπική έννοια δεν θα σας βοηθήσει περισσότερο από το να εστιάσετε σε μια ισορροπημένη διατροφή που σας ευχαριστεί και μπορείτε να ακολουθήσετε μακροπρόθεσμα. Οι περισσότερες σύγχρονες δίαιτες είναι φτιαγμένες για γρήγορα αποτελέσματα μέσα από τον ακραίο περιορισμό θερμίδων ή ολόκληρων διατροφικών ομάδων.

Μη σταματήσετε τη γυμναστική

Η κίνηση είναι το καλύτερο δώρο που μπορείτε να προσφέρετε στο σώμα σας. Η αερόβια άσκηση (περπάτημα, τρέξιμο, κολύμβηση, ακόμα και χορός) θα σας βοηθήσει να διατηρήσετε το σώμα σας υγιές αλλά και να κάψετε αρκετές θερμίδες. Επίσης, μην αφήνετε τις ασκήσεις με βάρη - είτε πηγαίνετε στο γυμναστήριο, είτε τις κάνετε στο σπίτι αξιοποιώντας το βάρος του σώματος. Αυτές οι ασκήσεις θα χτίσουν πιο δυνατούς μύες, οι οποίοι με την σειρά τους θα καίνε περισσότερες θερμίδες για να συντηρηθούν ακόμα και όταν δεν γυμνάζεστε, κάνοντας την προσπάθειά σας πιο εύκολη.

Διαβάστε προσεκτικά τις ετικέτες των τροφίμων που αγοράζετε

Είναι ο καλύτερος τρόπος για να αποφύγετε περιττά κορεσμένα λιπαρά, ζάχαρη και αλάτι - όλα πράγματα που μπορούν να συμβάλουν στην αύξηση βάρους και λίπους στο σώμα. Μάθετε να ξεχωρίζετε τα ονόματα των συστατικών που πρέπει να αποφεύγετε. Ο καλύτερος τρόπος, όμως για να σιγουρευτείτε ότι συμβαίνει αυτό είναι να...

...Αποφύγετε τα επεξεργασμένα τρόφιμα

Περιέχουν τεράστιες ποσότητες ζάχαρης ή αλατιού ως συντηρητικό. Είναι προτιμότερο να αγοράσετε τα υλικά φρέσκα και να μαγειρέψετε το φαγητό μόνοι σας, ώστε να είστε σίγουροι τι περιέχει το πιάτο σας. Επίσης, μέσα στην κατηγορία των επεξεργασμένων τροφίμων βρίσκονται και τα προϊόντα με 0% λιπαρά: Τις περισσότερες φορές περιέχουν μεγαλύτερες ποσότητες ζάχαρης για να βελτιώσουν την γεύση που χάνεται από την αφαίρεση των λιπαρών.

Κοιτάξτε τα ρούχα σας, όχι τη ζυγαριά

Η ζυγαριά μπορεί να γίνει ιδιαίτερα επικίνδυνο εργαλείο όσο πιο συχνά νιώθουμε την ανάγκη να ανεβούμε πάνω της. Δεν υπολογίζουμε τις αυξομειώσεις που προκύπτουν από πολλούς καθημερινούς παράγοντες (φαγητό, πρήξιμο) και μπορεί να μας απασχολεί περισσότερο απ' όσο πρέπει το νούμερό της. Ένας καλύτερος τρόπος για να καταλάβουμε σε τι επίπεδα βρίσκεται το βάρος μας - χωρίς τον "ψυχαναγκασμό" της ζυγαριάς - είναι να δούμε πώς μάς κάθονται τα ρούχα μας.

Συσφίξτε τις σχέσεις σας με φίλους που ασχολούνται με τη γυμναστική και τη διατροφή

Έχει αποδειχθεί από έρευνες, αλλά είναι και πολύ λογικό συμπέρασμα: Το να κάνουμε παρέα με άτομα που προσέχουν την διατροφή και την υγεία τους μπορεί να μας επηρεάσει να το κάνουμε και εμείς. Επιπλέον, μας προσφέρει ένα ασφαλές πλαίσιο να μιλήσουμε για τις ανησυχίες μας γύρω από το βάρος αλλά και να ζητήσουμε εμψύχωση σε αυτή μας την προσπάθεια.

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Άδ. Γεωργιάδης: Συμφωνία με γιατρούς τριών πόλεων - Τι ανακοίνωσε στη Βουλή
Κρίσιμη η Πέμπτη για τις κινητοποιήσεις των γιατρών - Ενημέρωση από τον ΠΙΣ
Κακές τροφές για το μέγεθος της κοιλιάς των αντρών