Του Δημήτρη Καραγιώργου
Εκστρατεία εταιρικής κοινωνικής ευθύνης για το αλκοόλ, ξεκινά το υπουργείο Υγείας.
Η υλοποίησή της θα γίνει σε συνεργασία με την Ένωση Επιχειρήσεων Αλκοολούχων Ποτών (ΕΝΕΑΠ) και θα έχει ως θέμα την υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ. Η εκστρατεία, η οποία θα αποτελείται από δυο τηλεοπτικά μηνύματα, τα οποία θα στοχεύουν ανήλικους, καθώς και την ελληνική οικογένεια, αποκτά επίκαιρη σημασία και δρα υποστηρικτικά, εν όψει της επικείμενης ψήφισης του Νόμου που αφορά την απαγόρευση της πώλησης αλκοόλ σε ανήλικους.
Θα διαρκέσει όλο το διάστημα του Σεπτεμβρίου και θα συμπληρωθεί από στοχευμένες δράσεις ενημερωτικής και εκπαιδευτικής εμβέλειας για το καίριο ζήτημα της υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ. Χορηγός Επικοινωνίας της Εκστρατείας είναι γνωστός επικοινωνιακός όμιλος ( ΑΝΤ1).
Προσθέστε το iatronet.gr στο DiscoverΕιδήσεις υγείας σήμερα
Παρουσία Γεωργιάδη τα εγκαίνια του ερευνητικού κέντρου της ΒΙΑΝΕΞ στην Πάτρα
Φακοί επαφής που επιδιορθώνονται με ακτινοβολία UV
Λάθη που μειώνουν την απορρόφηση βιταμίνης D από συμπληρώματα