Το ξέρατε ότι…

το να απολαύσετε ψητές πατάτες ή ψωμί με Becel pro-activ είναι πιο υγιεινό από το να μην χρησιμοποιούσατε καθόλου μαργαρίνη;

Αυτό συμβαίνει γιατί κάθε φορά που τρώτε Becel pro-activ, οι φυτικές στερόλες που περιέχει λειτουργούν μέσα στο σώμα σας ως φίλτρο για την αποβολή της κακής χοληστερίνης!

Μερικές φορές η υγιεινή διατροφή φαίνεται σαν να αφορά αποκλειστικά στη μειωμένη ποσότητα φαγητού. Όμως, για την αποτελεσματική μείωση της χοληστερίνης, δε χρειάζεται να στερηθείτε πράγματα από τη διατροφή σας. Ακολουθήστε τις παρακάτω συμβουλές διατροφής και ξεκινήστε κι εσείς σήμερα τη μείωση της χοληστερίνης σας εύκολα και χωρίς στερήσεις!

10 συμβουλές για διατροφή μείωσης της χοληστερίνης

1. Γνωρίστε τα λιπαρά. Κορεσμένα λιπαρά, όπως εκείνα που βρίσκονται στο αγελαδινό βούτυρο, σε γαλακτοκομικά προϊόντα με πλήρη λιπαρά και σε λιπαρά κρέατα, θα πρέπει να αποφεύγονται ή τουλάχιστον να περιοριστούν, επειδή μπορεί να αυξήσουν τα επίπεδα της κακής χοληστερίνης. Τα πολυακόρεστα και μονοακόρεστα λιπαρά είναι πιο υγιεινά και μπορούν να βρεθούν σε τρόφιμα όπως καρύδια, ξηρούς καρπούς, αβοκάντο, soft μαργαρίνες και λιπαρά ψάρια.

2. Επιλέξτε γαλακτοκομικά τρόφιμα χαμηλών λιπαρών. Αποβουτυρωμένο ή ημιαποβουτυρωμένο γάλα, γιαούρτι και τυρί χαμηλών λιπαρών. Χρησιμοποιήστε τυριά και γιαούρτι χαμηλών λιπαρών αντί της κρέμας γάλακτος, όταν μαγειρεύετε ή φτιάχνετε γλυκά.

3. Προτιμήστε τα ψάρια και τα πουλερικά αντί κόκκινου κρέατος, το οποίο μπορεί να είναι πλούσιο σε ανθυγιεινά λιπαρά. Συμπεριλάβετε στη διατροφή σας τα λιπαρά ψάρια 1 ή 2 φορές την εβδομάδα, όπως ρέγκα, σκουμπρί, σολομό ή πέστροφα, τα οποία είναι πλούσια σε ω λιπαρά και συμβάλλουν στην υγεία της καρδιάς.

4. Προσθέστε άφθονες φυτικές ίνες στη διατροφή σας. Αντικαταστήστε το λευκό ψωμί και τα ζυμαρικά με μια ποικιλία προϊόντων ολικής αλέσεως. Η βρώμη, τα λαχανικά, τα φρούτα και τα όσπρια, όπως φασόλια και φακές, είναι επίσης σημαντικές πηγές φυτικών ινών.

5. Συμπεριλάβετε τις φυτικές στερόλες στη διατροφή σας. Οι φυτικές στερόλες βρίσκονται σε πολύ μικρές ποσότητες σε τρόφιμα που καταναλώνουμε καθημερινά, όπως φυτικά έλαια, ξηρούς καρπούς, δημητριακά, φρούτα και λαχανικά. Αλλά, για να πετύχετε μια σημαντική μείωση της χοληστερίνης, πρέπει να καταναλώνετε τρόφιμα εμπλουτισμένα με φυτικές στερόλες, όπως το Becel pro-activ.

6. Προσπαθήστε να χρησιμοποιείτε φυτικά έλαια αντί για αγελαδινό βούτυρο. Τα φυτικά έλαια είναι πλούσια σε «καλά» λιπαρά. Αντικαταστήστε το αγελαδινό ή πρόβειο βούτυρο με μια καλής ποιότητας soft μαργαρίνη, όπως το Becel pro-activ, το οποίο περιέχει αυτά τα λιπαρά.

7. Καλύτερα να επιλέγετε ανάλατους ξηρούς καρπούς για τα σνακ σας, παρά έτοιμα σνακ. Γιατί δεν φτιάχνετε το δικό σας μίγμα από ανάλατους ξηρούς καρπούς και αποξηραμένα φρούτα για να έχετε ένα υγιεινό σνακ; Είναι και ελαφρύ και νόστιμο και θα σας γεμίσει ενέργεια χωρίς να σας επιβαρύνει.

8. Καταναλώνετε λιγότερο από 5 γραμμάρια (1 κ. γλ.) αλάτι την ημέρα. Πειραματιστείτε με βότανα και μπαχαρικά και αποφύγετε τα αλατισμένα σνακ όπως τσιπς, τα οποία είναι επίσης υψηλά σε βλαβερά λιπαρά που μπορεί να αυξήσουν την χοληστερίνη σας.

Becel pro-activ. Κανένα άλλο τρόφιμο δεν είναι πιο αποτελεσματικό στη μείωση της χοληστερίνης.

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Γονίδια οικογένειας από την Κολομβία ίσως "φρενάρουν" τη νόσο Alzheimer
Τι είναι οι ηλεκτρολύτες και σε ποιες τροφές τους βρίσκουμε
Περπάτημα: "Φάρμακο" κατά του πόνου στη μέση [μελέτη]