Το να καίμε 500-600 θερμίδες την ημέρα μπορεί να είναι αρκετά πρακτικός στόχος για αδυνάτισμα. Για να το καταφέρουμε θα πρέπει να κόψουμε τις περιττές θερμίδες που καταναλώνουμε και να βάλουμε επιπλέον γυμναστική στην καθημερινότητά μας.

Ο αριθμός θερμίδων που καίμε με κάθε άσκηση έχει να κάνει με το συνολικό μας βάρος, την ηλικία, το φύλο, το πόσο καλά δουλεύει ο μεταβολισμός μας, αλλά και με την κληρονομικότητα. Μην ξεχνάτε, όμως, πως όσο χάνετε βάρος, θα καίτε λιγότερες θερμίδες. Για παράδειγμα, ένα άτομο 80 κιλών θα κάψει περίπου 300 θερμίδες παίζοντας μισή ώρα ποδόσφαιρο, ενώ ένα άτομο 55 κιλών θα κάψει γύρω στις 200.

Αυτές είναι ορισμένες ιδέες για να κάψετε περίπου 600 θερμίδες με διαφορετικές ασκήσεις:

Με αερόβια άσκηση

Τρέξιμο, κολύμβηση, ποδηλασία - ό,τι προτιμάτε. Όσο πιο έντονα κάνετε την άσκηση, τόσες περισσότερες θερμίδες καίτε. Ένα άτομο 70 κιλών, για παράδειγμα, θα έπρεπε να κολυμπήσει περίπου 3 ώρες για να κάψει 600 θερμίδες με χαλαρό ρυθμό, ενώ με έντονο ρυθμό, μιάμιση ώρα. Το τρέξιμο, η ποδηλασία και το σκοινάκι έχουν παρόμοιο ρυθμό καψίματος. Το περπάτημα δεν ενδείκνυται για χάσιμο πολλών θερμίδων, επειδή είναι πιο αργό σε ρυθμό. Μια καλή ιδέα επίσης είναι η διαλειμματική προπόνηση, όπου έχετε πολύ έντονες και χαλαρές φάσεις της άσκησης με τακτικές εναλλαγές.

Κάντε γυμναστική καθ' όλη τη διάρκεια της ημέρας

Αν δεν σας περισσεύει χρόνος για μία πλήρη προπόνηση (ειδικά αν χρειάζεται αρκετή ώρα) τότε είναι καλή ιδέα να κάνετε μικρές προπονήσεις καθ' όλη τη διάρκεια της ημέρας. Αυτό σημαίνει πως μπορείτε να εκμεταλλεύεστε τα διαλείμματά σας για λίγο περπάτημα ή για μερικές ασκήσεις όπως τα καθίσματα και οι βυθίσεις, που δεν χρειάζονται επαφή με το έδαφος. Οι μικρές δεκάλεπτες προπονήσεις μέσα στην ημέρα δεν είναι προφανώς εξίσου αποτελεσματικές με μια μεγάλη προπόνηση, αλλά τα οφέλη εξακολουθούν να είναι υπαρκτά, ειδικά για τον μέσο άνθρωπο χωρίς ιδιαίτερη παρουσία της άσκησης στη ζωή του.

Οι δουλειές του σπιτιού είναι και αυτές άσκηση

Χρειάζονται περίπου 3 ώρες καθαριότητα για να κάψουμε 600 θερμίδες. Αν έχουμε αυλή, οι δουλειές στην αυλή είναι πιο απαιτητικές, βέβαια. Σε κάθε περίπτωση, μην σκέφτεστε ότι οι δουλειές είναι η γυμναστική σας, αλλά σκεφτείτε ότι είναι ένα καλό συμπλήρωμα. Και, για να το κάνουμε πιο χαριτωμένο, αν έχετε παιδιά στο σπίτι, και το παιχνίδι με τα παιδιά καίει θερμίδες.

Αυτό που πρέπει να θυμάστε είναι πως για να κάψουμε 500-600 θερμίδες χρειαζόμαστε γύρω στις 2,5-3 ώρες γυμναστικής ημερησίως. Βρίσκοντας τρόπους να συμπεριλάβουμε ασκήσεις καθ' όλη τη διάρκεια της ημέρας, αυτός ο στόχος μπορεί να γίνει ρεαλιστικός, καθώς και το να έχουμε ανά τακτά διαστήματα προπονήσεις μεγάλης έντασης, που καίνε περισσότερες θερμίδες.