Η πεζοπορία μπορεί να είναι πολλά πράγματα: Δεν χρειάζεται να έχετε φορτωθεί έναν σάκο και να σκαρφαλώνετε στο βουνό. Μπορείτε να ξεκινήσετε (και να μην φύγετε ποτέ) με πιο ομαλό έδαφος. Είναι ένας πολύ καλός τρόπος να γυμνάσετε το σώμα σας, ενώ ταυτόχρονα καρπώνεστε και τα οφέλη του να βρίσκεστε έξω στην φύση.

Ας τα δούμε λίγο πιο αναλυτικά. Αυτά είναι τα οφέλη που μπορεί να έχει η πεζοπορία για τον οργανισμό μας.

Μειώνει τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων

Όπως κάθε άσκηση, η πεζοπορία έχει οφέλη για την υγεία της καρδιάς. Μελέτες έχουν δείξει ότι μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων. Με την προπόνηση βελτιώνεται η κυκλοφορία σας και η καρδιά σας γίνεται πιο δυνατή.

Μειώνει την αρτηριακή πίεση

Μπορεί να έχετε υψηλή αρτηριακή πίεση και να μην το ξέρετε καν . Γι' αυτό η υπέρταση αποκαλείται μερικές φορές "σιωπηλός δολοφόνος". Μπορεί να είναι δύσκολο να εντοπιστούν τα συμπτώματα και αν αφεθεί χωρίς θεραπεία, μπορεί να οδηγήσει σε σοβαρά προβλήματα υγείας όπως εγκεφαλικό ή καρδιακή προσβολή. Η γυμναστική, και ειδικά η αερόβια γυμναστική όπως η πεζοπορία, μπορεί να σας βοηθήσει να μειώσετε την αρτηριακή σας πίεση.

Καταπολεμά τον διαβήτη

Η γυμναστική είναι από τους καλύτερους τρόπους να προλάβουμε τον διαβήτη αλλά και να τον διατηρούμε υπό έλεγχο αν πάσχουμε από αυτόν. Η γυμναστική αυξάνει την ευαισθησία του σώματός σας στην ινσουλίνη.

Αντιμετωπίζει την παχυσαρκία

Η πεζοπορία, η οποία μπορεί να γίνει προπόνηση για ολόκληρο το σώμα, είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να κάψετε θερμίδες. Όσο πιο δύσκολο είναι το έδαφος και όσο περισσότερο βάρος κουβαλάτε (π.χ. σακίδιο), τόσο περισσότερες θερμίδες θα κάψετε, και θα δραστηριοποιήσετε περισσότερες μυϊκές ομάδες.

Μειώνει το άγχος και την κατάθλιψη

Καθαρός ουρανός, λουλούδια ανθισμένα και ήχοι που δεν θυμίζουν πόλη — το να είστε στη φύση είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να νιώσετε λίγο καλύτερα. Υπάρχουν πολλές έρευνες που δείχνουν ότι υπάρχουν οφέλη στο να περνάμε χρόνο στη φύση. Ταυτόχρονα, η γυμναστική απελευθερώνει ενδορφίνες, οι οποίες είναι ορμόνες που μπορούν να μειώσουν τον πόνο και να βελτιώσουν την διάθεση.

Βελτιώνει τον ύπνο

Αν δυσκολεύεστε να κοιμηθείτε καλά, τότε η πεζοπορία μπορεί να είναι ευεργετική. Η έκθεση στον ήλιο βοηθά το σώμα σας να συνθέσει βιταμίνη D, η οποία μπορεί να σας βοηθήσει να ρυθμίσετε καλύτερα το πρόγραμμα του ύπνου σας. Η αύξηση της θερμοκρασίας του σώματος από την γυμναστική, και μετέπειτα η πτώση της όσο επανέρχεστε στα φυσιολογικά θα σας βοηθήσει να νυστάξετε, επίσης.

Βοηθά στο χτίσιμο γερών μυών και οστών

Η γυμναστική ενισχύει την οστική σας πυκνότητα, αλλά επίσης επιβραδύνει τον ρυθμό με τον οποίο το σώμα χάνει ασβέστιο. Αυτό είναι ακόμα πιο σημαντικό όσο μεγαλώνουμε, μιας και π χρόνος κάνει τα οστά μας χάνουν φυσικά την πυκνότητά τους, κάτι που μπορεί να οδηγήσει σε οστεοπόρωση.

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Το πένθος της εγκύου θα μπορούσε να οδηγήσει σε μελλοντική καρδιακή ανεπάρκεια στο παιδί της [μελέτη]
Πού θα γίνουν δωρεάν rapid tests από τον ΕΟΔΥ την Πέμπτη
Γιατί κρυώνω συνέχεια;