Τα φρούτα είναι από τις τροφές που περιέχουν άφθονους υδατάνθρακες, συνεπώς δεν αποτελούν συνήθως μέρος μιας κετογονικής διατροφής. Και όμως, υπάρχουν αρκετά φρούτα που μπορούν να ενσωματωθούν στην Keto, χωρίς να στερείστε τη γλυκιά τους γεύση.

Αβοκάντο

Προφανώς και είναι από τις καλύτερες φυτικές επιλογές για Keto, καθώς είναι πλούσιο σε ωφέλιμα λιπαρά. Για την ακρίβεια, μισή κούπα αβοκάντο περιέχει 11 γρ. λιπαρών και μόλις 3 γρ. υδατανθράκων, εκ των οποίων αρκετά είναι φυτικές ίνες.

Μούρα

Τα μούρα κάθε είδους είναι εκπληκτικά φρούτα και για την Keto διατροφή, καθώς οι υδατάνθρακές τους (όπως και οι θερμίδες τους) είναι πολύ χαμηλοί. Είναι ιδιαίτερα καλά για όσους προσπαθούν να χάσουν βάρος, και περιέχουν τεράστιες ποσότητες φυτικών ινών και αντιοξειδωτικών.

Ντομάτες

Οι ντομάτες περιέχουν πάρα πολύ χαμηλές θερμίδες και μία κούπα δεν θα μας δώσει παραπάνω από 4 γρ. υδατάνθρακες. Είναι όμως πολύ πλούσιες σε αντιοξειδωτικά, ειδικά β-καροτένιο και λυκοπένιο.

Πεπόνι

Το πεπόνι περιέχει τεράστιες ποσότητες νερού, με αποτέλεσμα να μη λαμβάνουμε πολλή ζάχαρη τρώγωντάς το. Παράλληλα, περιέχει άφθονες βιταμίνες και φυτικές ίνες, κάλιο και άλλα απαραίτητα μέταλλα.

Φράουλες

Οι φράουλες είναι πολύ χαμηλές σε θερμίδες, αλλά περιέχουν πολλές φυτικές ίνες. Μια κούπα φράουλες περιέχει μόλις 53 θερμίδες, με 3 γρ. φυτικές ίνες και συνολικά 9 γρ. υδατάνθρακες. Εκτός της υψηλής τους περιεκτικότητας σε βιταμίνη C, περιέχουν και άφθονα επιπλέον αντιοξειδωτικά.

Καρπούζι

Το καρπούζι μπορεί να μην περιέχει τόσες φυτικές ίνες όσες το πεπόνι, αλλά είναι εξωφρενικά χαμηλό σε θερμίδες (μόλις 46 ανά κούπα) και μας ενυδατώνει, προσφέροντας παράλληλα μια γερή δόση αντιοξειδωτικών όπως το λυκοπένιο.

Λεμόνι

Ο χυμός λεμονιού στο φαγητό μας είναι από τους καλύτερους τρόπους να πάρουμε μια έξτρα δόση αντιοξειδωτικής βιταμίνης C, παίρνοντας πάρα πολύ χαμηλές θερμίδες και υδατάνθρακες.