Παρασκευή, 01 Ιουνίου 2007, 13:50
Νεογέννητο έχασε τη ζωή του λόγω έλλειψης κινητής μονάδαςΈνα νεογέννητο έχασε χθες τη ζωή του, εξαιτίας έλλειψης κινητής μονάδας νεογνών.Το άτυχο παιδάκι γεννήθηκε πρόωρα με καισαρική στις 3 χθες το απόγευμα στη μαιευτική κλινική του ‘Τζανείου’. Αμέσως μετά τη γέννησή του, εμφάνισε καρδιολογικά και αναπνευστικά προβλήματα.