Ειδήσεις - Νέα

Φίλτρα άρθρων

Τετάρτη, 04 Νοεμβρίου 2020

Η κατάθλιψη έχει ισχυρούς δεσμούς με το εγκεφαλικό επεισόδιο

Εκτός από τους γνωστούς παράγοντες κινδύνου για εγκεφαλικό επεισόδιο, αρχίζουμε να κατανοούμε ότι υπάρχουν και άλλοι παράγοντες και η ύπαρξη συμπτωμάτων κατάθλιψης είναι ψηλά στον κατάλογο.

Πέμπτη, 15 Οκτωβρίου 2020

Συνδυασμός φαρμακευτικής αγωγής με ψυχοεκπαίδευση για διπολική διαταραχή

Ψυχοεκπαίδευση σε οικογένεια ή ομάδα ήταν πιο αποτελεσματική όσον αφορά τη μείωση υποτροπής συμπτωμάτων μανίας και κατάθλιψης.

Πέμπτη, 15 Οκτωβρίου 2020

Eμμηνόπαυση και κατάθλιψη

Το 27.1% των γυναικών σε εμμηνόπαυση παρουσιάζει συμπτωματολογία ενδεικτική Κλινικής Κατάθλιψης.

Δευτέρα, 12 Οκτωβρίου 2020

Πώς σχετίζεται η ψυχική υγεία με την Ωτορινολαρυγγολογία

Tα έστω και σύντομα θετικά συναισθήματα ρυθμίζουν αποτελεσματικά το στρες και την κατάθλιψη.

Δευτέρα, 21 Σεπτεμβρίου 2020

Το ανοσοποιητικό σύστημα καταπολεμά και την κατάθλιψη;

Νέα έρευνα συνέκρινε τα ανοσοκύτταρα του εγκεφαλονωτιαίου υγρού ασθενών με πολλαπλή σκλήρυνση και υγιών ανθρώπων.

Παρασκευή, 11 Σεπτεμβρίου 2020

Kοινωνικό και οικονομικό κόστος από ψυχικές παθήσεις και κατάθλιψη

Δαδικτυακή επιστημονική ενημέρωση και συζήτηση για τη νόσο της Κατάθλιψης πραγματοποιήθηκε από την Janssen Ελλάδος.

Παρασκευή, 14 Αυγούστου 2020

Άγχος και κατάθλιψη άφησε πίσω του το lockdown

Oι αυξημένες αναφορές για αρνητικές καταστάσεις ψυχικής υγείας και συμπεριφοράς που συνδέονται με την πανδημία, υπογραμμίζουν τη μεγάλη επίδραση που είχε ο κορωνοϊός σε ανθρώπους με καταστάσεις ψυχικής υγείας.

Τετάρτη, 05 Αυγούστου 2020

Ο εγκέφαλος μεγαλώνει όταν κάποιος έχει άγχος και κατάθλιψη

'Οταν κατάθλιψη και άγχος συνυπάρχουν οδηγούν σε αύξηση του μεγέθους της αμυγδαλής, περιοχής που συνδέεται με τα συναισθήματα.

Τρίτη, 04 Αυγούστου 2020

Ψυχιατρικές διαταραχές μπορούν να εμφανιστούν μετά τη νοσηλεία για Covid-19

Σε έρευνα, διαταραχή μετατραυματικού στρες εμφανίστηκε στο 28% των περιστατικών, κατάθλιψη στο 31% και άγχος στο 42%.

Τρίτη, 07 Ιουλίου 2020

Περισσότερα προβιοτικά για βελτίωση της κατάθλιψης

Η υιοθέτηση διατροφής που περιλαμβάνει προβιοτικά ή συνδυασμό προβιοτικών και πρεβιοτικών μπορεί ενδεχομένως να συμβάλλει στη μείωση της κατάθλιψης και του άγχους.