Τρίτη, 17 Νοεμβρίου 2015, 13:27
ΚΕ.ΕΛ.Π.ΝΟ : Οι προκλήσεις του 21ου αιώνα και η αντιμετώπισή τουςΤο ΚΕ.ΕΛ.Π.ΝΟ, πραγματοποιεί εκδήλωση στην οποία θα μιλήσει ο Πρόεδρός του, Ομότιμος Καθηγητής Χειρουργικής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου κ. Αθανάσιος Γιαννόπουλος.
Δευτέρα, 16 Νοεμβρίου 2015, 18:16
Δερματικό επίθεμα εντοπίζει λοιμώξειςΔερματικό επίθεμα επιτρέπει στους γιατρούς να εντοπίσουν βακτηριακές λοιμώξεις και να τις αντιμετωπίσουν πιο γρήγορα, ιδιαίτερα σε παιδιά με εγκαύματα.
Δευτέρα, 16 Νοεμβρίου 2015, 17:37
Ημερίδα Κυστικής Ίνωσης 2015: Η κάθε ανάσα ένα βήμα πιο κοντά στη θεραπείαΒρισκόμαστε σε αναμονή έγκρισης καινοτόμων θεραπειών για την κυστική ίνωση, αναφέρθηκε στην Ημερίδα Κυστικής Ίνωσης.
Δευτέρα, 16 Νοεμβρίου 2015, 17:16
Το 1ο Διεθνές Συνέδριο Αισθητικής Χειρουργικής στην ΑθήναΣτο συνέδριο θα παρουσιαστούν οι τελευταίες εξελίξεις στην Αισθητική Ιατρική και στην Αναίμακτη Χειρουργική ''soft surgery''.
Δευτέρα, 16 Νοεμβρίου 2015, 17:07
Ο μόλυβδος βλάπτει την ποιότητα ύπνου των παιδιώνΝέα έρευνα συνδέει την έκθεση στον μόλυβδο, στην παιδική ηλικία, με φτωχότερη ποιότητα ύπνου στα παιδιά.
Δευτέρα, 16 Νοεμβρίου 2015, 16:19
Η έξωση αυξάνει τον κίνδυνο αυτοκτονίαςΝέα σουηδική έρευνα συνδέει τις εξώσεις με μεγαλύτερο κίνδυνο απόπειρας αυτοκτονίας των ανθρώπων που πρόκειται να χάσουν το σπίτι τους.
Δευτέρα, 16 Νοεμβρίου 2015, 15:38
Η έκθεση στον ήλιο προστατεύει την καρδιάΕρευνητές ανακάλυψαν ότι ασθενείς προστατεύονται από καρδιακά προβλήματα αν τα επίπεδα βιταμίνης D είναι πάνω από ένα συγκεκριμένο επίπεδο.
Δευτέρα, 16 Νοεμβρίου 2015, 15:01
4ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ασθενών ‘’Patients in Power’’Οι σύλλογοι ασθενών ενώνουν τη φωνή τους και διεκδικούν ένα καλύτερο σύστημα υγείας.
Δευτέρα, 16 Νοεμβρίου 2015, 14:54
Η μεσογειακή διατροφή προστατεύει την όρασηΕνήλικες που κατανάλωναν τακτικά τροφές που ανήκαν στη μεσογειακή διατροφή ήταν 26% λιγότερο πιθανό να χάσουν την όρασή τους, σύμφωνα με νέα έρευνα.
Παρασκευή, 13 Νοεμβρίου 2015, 20:19
Διατροφή πλούσια σε κάλιο ωφελεί τα νεφρά και την καρδιά ασθενών με διαβήτη τύπου 2Σύμφωνα με νέα έρευνα σε ασθενείς με διαβήτη τύπου 2, τρόφιμα που περιέχουν κάλιο βοηθούν στην προστασία της καρδιάς και των νεφρών.