Επιστήμη & Ζωή

Φίλτρα άρθρων

Τετάρτη, 02 Νοεμβρίου 2022

Μεγαλύτερες από τις αναμενόμενες οι αλλαγές στον εγκέφαλο από τον αυτισμό

Οι ερευνητές ανακάλυψαν αλλαγές σε σχεδόν όλες τις περιοχές του φλοιού του εγκεφάλου που ανέλυσαν.

Πέμπτη, 27 Οκτωβρίου 2022

Γυναίκες με αυτισμό έχουν αυξημένο κίνδυνο ψυχικής νόσου

Ερευνητές παρατήρησαν αυξημένο κίνδυνο 11 διαφορετικών ψυχικών παθήσεων, όπως κατάθλιψη, αγχώδη διαταραχή, αυτοτραυματισμό και δυσκολίες με τον ύπνο.

Παρασκευή, 02 Σεπτεμβρίου 2022

Ο αυτισμός στα παιδιά οδηγεί στην κατάθλιψη πολλές μητέρες

Παλαιότερες μελέτες έχουν δείξει ότι η κατάθλιψη των μητέρων έχει αμφίδρομη σχέση με τα συμπεριφορικά προβλήματα των παιδιών τους.

Παρασκευή, 19 Αυγούστου 2022

Εντοπίστηκαν 60 ακόμα γονίδια που συνδέονται με τον αυτισμό

Πέντε από τα γονίδια που εντοπίστηκαν στη νέα έρευνα έχουν πιο μέτρια επίδραση στα χαρακτηριστικά του αυτισμού όπως η αντίληψη, έναντι των γονιδίων που είχαν ανακαλυφθεί παλαιότερα.

Παρασκευή, 05 Αυγούστου 2022

Άνθρωποι με αυτισμό ''διαβάζουν'' καλύτερα τα συναισθήματα σε μορφή καρτούν

Επίσης, ήταν πιο ακριβείς σε σχέση με τους άλλους συμμετέχοντες που δεν είχαν αυτισμό.

Τετάρτη, 30 Μαρτίου 2022

Δράσεις της Ελληνικής Εταιρείας Αναπτυξιακών παιδιάτρων για την Παγκόσμια Ημέρα Ευαισθητοποίησης για τον αυτισμό

Σύμφωνα με πρόσφατες επιδημιολογικές μελέτες, ο επιπολασμός του Αυτισμού έχει αυξηθεί από 1/150 παιδιά που ήταν το 2002, σε 1 στα 44 παιδιά σήμερα (CDC, 2021).

Πέμπτη, 24 Μαρτίου 2022

Γονίδιο που ρυθμίζει το βιολογικό μας ρολόι πιθανόν να σχετίζεται με την ανάπτυξη αυτιστικών διαταραχών

Μελέτη διαπίστωσε ότι η διαταραχή ενός σημαντικού γονιδίου που ρυθμίζει τον κιρκάδιο ρυθμό, σε προκλινικά μοντέλα, μπορεί να οδηγήσει σε φαινότυπους που μοιάζουν με αυτισμό.

Τρίτη, 25 Ιανουαρίου 2022

1 στους 5 νέους ενήλικες με διαταραχή χρήσης ουσιών μπορεί να έχει αδιάγνωστα χαρακτηριστικά αυτισμού

Σε ασθενείς με μέση ηλικία τα 18,7 έτη, που αντιμετωπίστηκαν σε κλινική για διαταραχές χρήσης ουσιών ως εξωτερικοί ασθενείς, ποσοστό 20% είχαν αυξημένα σκορ στην κλίμακα SRS-2.

Δευτέρα, 20 Δεκεμβρίου 2021

Aνακαλύφθηκε νέος δείκτης αυτισμού στα παιδιά

Επειδή ο εγκέφαλος παιδιών με αυτισμό και επιληψία δεν έχει αρκετή CNTNAP2, ανακάλυψαν επιστήμονες, αυτός δεν ηρεμεί, κάτι που οδηγεί σε σπασμούς.

Δευτέρα, 13 Δεκεμβρίου 2021

Λειτουργικός αυτισμός: Μια δυσδιάκριτη διαταραχή

Σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα επιδημιολογικά δεδομένα από την Ελλάδα, 1 στα 100 παιδιά εντάσσονται στη Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος.