Επιστήμη & Ζωή

Φίλτρα άρθρων

Παρασκευή, 02 Δεκεμβρίου 2022

Φυστίκια, βότανα και καρυκεύματα ωφελούν το εντερικό μικροβίωμα

Σε δυο χωριστές μελέτες, ερευνητές εξέτασαν την επίδραση μικρών αλλαγών στη μέση αμερικανική διατροφή και ανακάλυψαν βελτιώσεις στο εντερικό μικροβίωμα.

Δευτέρα, 28 Νοεμβρίου 2022

Παγκόσμια διάσκεψη για τη μικροβιακή αντοχή

Καθορίστηκαν τρεις στόχοι σε παγκόσμιο επίπεδο.

Πέμπτη, 24 Νοεμβρίου 2022

Υποκατάστατα ζάχαρης σκοτώνουν ανθεκτικά στα αντιβιοτικά βακτήρια

Τρια τεχνητά γλυκαντικά που χρησιμοποιούνται σε προιόντα όπως ροφήματα διαίτης, γιαούρτια και επιδόρπια, σταμάτησαν σημαντικά την ανάπτυξη ανθεκτικών σε πολλά φάρμακα παθογόνων.

Δευτέρα, 21 Νοεμβρίου 2022

Παγκόσμια Εβδομάδα Ευαισθητοποίησης για τα Αντιβιοτικά (18-24 Νοεμβρίου)

Η εξεύρεση μιας λύσης στον αυξανόμενο κίνδυνο μικροβιακής αντοχής θα πρέπει να είναι προτεραιότητα όλων μας.

Παρασκευή, 18 Νοεμβρίου 2022

Μικροβιακή αντοχή: Μια κορυφαία παγκόσμια απειλή που για την αντιμετώπισή της χρειάζεται η συμβολή όλων μας!

Η Παγκόσμια Εβδομάδα Ενημέρωσης και Ευαισθητοποίησης για τα Αντιμικροβιακά Φάρμακα που έχει καθιερώσει ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (ΠΟΥ) και ξεκινάει σήμερα Παρασκευή 18 Νοεμβρίου, φέρνει το πρόβλημα σε πρώτο πλάνο.

Τρίτη, 18 Οκτωβρίου 2022

Η υψηλή θνησιμότητα στην Ευρώπη λόγω μικροβιακής αντοχής χρειάζεται άμεση δράση

Η τελευταία και περιεκτική ανάλυση για τη μικροβιακής Αντοχή και την επίδρασή της σε 53 ευρωπαϊκές χώρες δημοσιεύτηκα στο περιοδικό Lancet Public Health.

Παρασκευή, 30 Σεπτεμβρίου 2022

Αρχαίο DNA αποκαλύπτει πανώλη και τυφοειδή πυρετό στη Μινωική Κρήτη

Η Ελληνίδα ερευνήτρια Ε. Σκουρτανιώτη, μιλά στο iatronet.gr για τα ευρήματα της αρχαιογενετικής μελέτης του Max Planck σε ανθρώπινα λείψανα σε σπήλαιο στο Λασίθι.

Τετάρτη, 13 Ιουλίου 2022

Οι τρεις κορυφαίες απειλές κατά της Υγείας

Πρόκειται για τους παθογόνους παράγοντες με υψηλό δυναμικό πανδημίας, τις χημικές, βιολογικές, ραδιολογικές και πυρηνικές απειλές αλλά και τις απειλές λόγω μικροβιακής αντοχής.

Τρίτη, 05 Ιουλίου 2022

"Μία υγεία" για τον περιορισμό της μικροβιακής αντοχής

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή χαιρετίζει τη στήριξη των κρατών μελών για τον καθορισμό αντιμικροβιακών ουσιών που προορίζονται για τον άνθρωπο.

Δευτέρα, 04 Ιουλίου 2022

Αγνωστα μικρόβια παγιδευμένα σε παγετώνες απειλούν με νέες πανδημίες

Οι Κινέζοι επιστήμονες δεν είναι βέβαιοι ακριβώς πόσο παλαιά είναι μερικά από αυτά τα μικρόβια των παγετώνων.