Επιστήμη & Ζωή

Φίλτρα άρθρων

Δευτέρα, 27 Ιουνίου 2022

Σεξουαλικές ορμόνες συνδέονται με την υπνική άπνοια σε γυναίκες μετά την εμμηνόπαυση

Η εμφάνιση της άπνοιας είναι γνωστό πως είναι υψηλότερη σε μετεμμηνοπαυσιακές γυναίκες.

Παρασκευή, 10 Ιουνίου 2022

Singles vs ζευγάρια: Ποιοι κοιμούνται καλύτερα

Όσοι μοιράζονται το κρεβάτι τους με κάποιον έχουν λιγότερο σοβαρή αϋπνία, λιγότερη κούραση και περισσότερο χρόνο ύπνου.

Τετάρτη, 30 Μαρτίου 2022

COVID-19 και αποφρακτική υπνική άπνοια

Τι έδειξε πρόσφατη έρευνα στο Loma Linda University Health.

Παρασκευή, 18 Μαρτίου 2022

Ο σύντομος ύπνος οδηγεί σε σύντομη ζωή [ερωτηματολόγιο]

Η υποψία της αποφρακτικής υπνικής άπνοιας μπορεί να τεθεί εύκολα και γρήγορα (5 λεπτά) αν συμπληρωθεί ένα ειδικό ερωτηματολόγιο 8 ερωτήσεων που λέγεται ερωτηματολόγιο STOP BANG.

Τρίτη, 19 Οκτωβρίου 2021

Άπνοια στον ύπνο: Τι είναι και πώς θεραπεύεται;

Συχνότερα αφορά τους άνδρες μετά την ηλικία των 40 ετών.

Τρίτη, 10 Αυγούστου 2021

Η άσκηση μειώνει τον κίνδυνο αποφρακτικής υπνικής άπνοιας

Μια νέα μελέτη καταλήγει στο συμπέρασμα ότι το να είσαι πιο ενεργός και να περνάς λιγότερο χρόνο μπροστά στην τηλεόραση συνδέεται και με χαμηλότερο κίνδυνο ανάπτυξης αποφρακτικής άπνοιας ύπνου.

Δευτέρα, 09 Αυγούστου 2021

Η αποφρακτική άπνοια στον ύπνο συνδέεται με τον αιφνίδιο θάνατο

Η διαταραχή, που οφείλεται στην επαναλαμβανόμενη απόφραξη των αεραγωγών στη διάρκεια του ύπνου, μπορεί επίσης να αυξάνει τον κίνδυνο υπέρτασης, στεφανιαίας νόσου και συμφορητικής καρδιακής ανεπάρκειας.

Τρίτη, 18 Μαΐου 2021

Μελέτη: Άνθρωποι με σοβαρή υπνική άπνοια έχουν υψηλότερο κίνδυνο για COVID-19

Oσο μακρύτερο διάστημα χρησιμοποιούσαν συμμετέχοντες στην έρευνα, συσκευή CPAP κατά τη διάρκεια του ύπνου, τόσο μειωνόταν ο κίνδυνος για COVID-19.

Δευτέρα, 12 Απριλίου 2021

Η αντιμετώπιση της υπνικής άπνοιας ενδεχομένως μειώνει τον κίνδυνο άνοιας

Έρευνα ανακάλυψε  σημαντική σχέση μεταξύ θετικής πίεσης αεραγωγών και χαμηλότερου κινδύνου Alzheimer και άλλων ειδών άνοιας σε 3 χρόνια.

Παρασκευή, 19 Μαρτίου 2021

Ο καλός ύπνος είναι απαραίτητος για την καλή λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος

Η μακροχρόνια στέρηση του ύπνου είναι ένας σημαντικός παράγοντας κινδύνου για ευρύ φάσμα παθήσεων.