Επιστήμη & Ζωή

Φίλτρα άρθρων

Πέμπτη, 04 Νοεμβρίου 2021

Μελέτη: Η αϋπνία συνδέεται με αυξημένο κίνδυνο για ανεύρυσμα στον εγκέφαλο

Άνθρωποι που έφεραν γενετικές ποικιλομορφίες που αυξάνουν τις πιθανότητες υπέρτασης, καπνίσματος ή αϋπνίας είχαν υψηλότερο κίνδυνο ανευρύσματος έναντι ανθρώπων χωρίς αυτές τις γενετικές προδιαθέσεις.

Δευτέρα, 04 Οκτωβρίου 2021

Το μέγεθος και το σχήμα εγκεφαλικών αρτηριών μπορεί να προβλέψει τον κίνδυνο ανευρύσματος

Ερευνητής ανακάλυψε ότι άνθρωποι με ποικίλου μεγέθους εγκεφαλικές αρτηρίες έχουν μεγαλύτερο κίνδυνο για ανεύρυσμα.

Παρασκευή, 02 Οκτωβρίου 2020

Κάπνισμα: Ο πιο σημαντικός παράγοντας κινδύνου για τις υπαραχνοειδείς αιμορραγίες

Το κάπνισμα πιστεύεται ότι είναι πιθανώς η κύρια αιτία υπαραχνοειδούς αιμορραγίας, η οποία στις περισσότερες περιπτώσεις οφείλεται σε ρήξη ενός ενδοκρανιακού ανευρύσματος.

Παρασκευή, 18 Οκτωβρίου 2019

Ανεύρυσμα αορτής: Πώς από μια ελεγχόμενη κατάσταση μπορεί να γίνει θανατηφόρο

Το ανεύρυσμα δημιουργείται όταν διατείνεται εσωτερικά το μέγεθος της αορτής και μπορεί να εμφανιστεί σε όλη την έκτασή της.

Δευτέρα, 14 Νοεμβρίου 2016

Το κάπνισμα μπορεί να προκαλέσει ανεύρυσμα κοιλιακής αορτής

Νέα έρευνα ποσοτικοποίησε τον δια βίου κίνδυνο ανευρύσματος κοιλιακής αορτής και ανακάλυψε ότι το όφελος της διακοπής του τσιγάρου είναι σημαντικό.

Παρασκευή, 26 Αυγούστου 2016

Το πράσινο τσάι βοηθά στην πρόληψη της ρήξης ανευρύσματος κοιλιακής αορτής

Ερευνητές ανακάλυψαν ότι η πρόσληψη πράσινου τσαγιού μπορεί να εμποδίσει τη ρήξη του ανευρύσματος κοιλιακής αορτής.

Παρασκευή, 22 Ιουλίου 2016

Νέες γενετικές αιτίες του αορτικού διαχωρισμού

H έκπτωση του ενζύμου λυσυλοξειδάση, το οποίο καταλύει την εγκάρσια σύνδεση του κολλαγόνου και της ελαστίνης στο συνδετικό ιστό σε νέους ανθρώπους, μπορεί να οδηγήσει σε ανεύρυσμα αορτής, με τον κίνδυνο αορτικού διαχωρισμού.

Τετάρτη, 15 Ιουνίου 2016

Αθηροσκλήρωση : Η νόσος του τρόπου ζωής

Η αθηροσκλήρωση αποτελεί τον βασικότερο παράγοντα θανάτου του σύγχρονου ανθρώπου παγκοσμίως, μιας και συνδέεται με περιστατικά υγείας όπως το εγκεφαλικό επεισόδιο, η περιφερική αρτηριοπάθεια, η ρήξη ανευρύσματος των αρτηριών και η θρόμβωση.

Δευτέρα, 18 Απριλίου 2016

Έρευνα συνδέει την ψωρίαση με το ανεύρυσμα κοιλιακής αορτής

Eρευνητές ανακάλυψαν ότι καθώς αυξανόταν η σοβαρότητα της ψωρίασης ενός ανθρώπου, αυξανόταν και ο κίνδυνος για ανεύρυσμα κοιλιακής αορτής.

Τρίτη, 01 Δεκεμβρίου 2015

Ανακαλύφθηκαν γονίδια που σχετίζονται με το ''σύνδρομο ραγισμένης καρδιάς''

Ερευνητές χρησιμοποίησαν κάμερες εξαιρετικά υψηλής ευκρίνειας και υπερυπολογιστές και εντόπισαν τα ύποπτα γονίδια, με τη χαρτογράφηση γονιδιώματος νέας γενιάς, σε 7 γυναίκες που εμφάνισαν την πάθηση μετά από εγκεφαλικό ανεύρυσμα.