Επιστήμη & Ζωή

Φίλτρα άρθρων

Τρίτη, 31 Οκτωβρίου 2023, 08:00

Φ. Κοσκερίδης: Ο ερευνητής που ανακάλυψε 700 νέα γονίδια αιματικών κυττάρων

Ο επιστήμονας, που τιμήθηκε με το Αριστείο Ευάγγελου Ευαγγέλου, μιλά στο iatronet.gr για τα ευρήματα της μελέτης του και την πρακτική τους σημασία στην πρόληψη και θεραπεία παθήσεων.

Πέμπτη, 16 Φεβρουαρίου 2023, 08:00

Μεταμόσχευση μυελού των οστών - Μαρτυρία: "Υπάρχω χάρη στην κόρη μου"...

Το δώρο γενεθλίων που πήρε από το παιδί του ο Γιώργος Βασιλειάδης και ο αγώνας του για τη διάδοση του μηνύματος μέσα από τον Σύλλογο Μεταμοσχευμένων.

Σάββατο, 14 Ιανουαρίου 2023, 08:00

Ο Έλληνας δότης μυελού των οστών που έσωσε ένα παιδί στις ΗΠΑ

Μνήμες 18 ετών στο "Γ. Παπανικολάου" της Θεσσαλονίκης για το πρώτο μόσχευμα που στάλθηκε στην Αμερική. Θεαματική αύξηση εθελοντών τα τελευταία χρόνια.

Τετάρτη, 06 Οκτωβρίου 2021, 14:04

Εγκαίνια για τo Ινστιτούτο Κυτταρικών Θεραπειών ''Δημήτρης Λόης''

Το νεοσύστατο Ερευνητικό Ινστιτούτο Κυτταρικών Θεραπειών «Δημήτρης Λόης» επικεντρώνεται στη μεταγραφική έρευνα σε κυτταρικές, γονιδιακές και αναγεννητικές θεραπείες.

Κυριακή, 16 Μαΐου 2021, 08:00

Θεσσαλονίκη: Στα σκαριά το "σπίτι" των κυτταρικών και γονιδιακών θεραπειών

Προσπάθειες 14 ετών ευοδώνονται με τη δημιουργία της νέας μονάδας. Από το τηλεφώνημα του πρωθυπουργού ως την ανακοίνωση για ένταξη στο Ταμείο Ανάκαμψης. Οι θεραπείες του 21ου αιώνα που υπόσχονται ίαση σε σειρά σοβαρών παθήσεων.

Πέμπτη, 23 Μαρτίου 2017, 11:46

Επικίνδυνο το κρυολόγημα μετά από μεταμόσχευση μυελού των οστών

Μετά τη μεταμόσχευση, ασθενείς έχουν εξασθενημένο ανοσοποιητικό σύστημα, που τους θέτει σε κίνδυνο για λοιμώξεις που δεν αποτελούν απειλή για υγιείς ανθρώπους.

Δευτέρα, 16 Μαΐου 2016, 13:25

Λίγο σάλιο σε µπατονέττα αρκεί για να γίνεις εθελοντής δότης µυελού των οστών

Το “How YOU can save a life”, εξηγεί πώς μπορεί να σωθεί μια ζωή με μεταμόσχευση μυελού των οστών και τον ρόλο του συμβατού δότη στη λευχαιμία.

Τετάρτη, 10 Ιουνίου 2015, 13:02

Κοριτσάκι με θαλασσαιμία θεραπεύθηκε πλήρως στο Hadassah

Η μεταμόσχευση μυελού των οστών μπορεί να αλλάξει τη σύνθεση του αίματος και την τύχη ενός παιδιού που γεννήθηκε με μείζονα θαλασσαιμία.

Τετάρτη, 21 Δεκεμβρίου 2011, 16:39

Στο Hassadah θεράπευσαν 11χρονη με θαλασσαιμία

Θεραπεία της θαλασσαιμίας σε 11χρονη πέτυχαν γιατροί του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Hadassah στην Ιερουσαλήμ, υποβάλλοντας την ασθενή σε μεταμόσχευση μυελού των οστών.

Δευτέρα, 02 Φεβρουαρίου 2009, 18:16

Η μεταμόσχευση βλαστικών κυττάρων, ‘όπλο’ κατά της Σκλήρυνσης κατά πλάκας

Αμερικανοί ερευνητές κατάφεραν να αναστρέψουν συμπτώματα σκλήρυνσης κατά πλάκας σε ασθενείς με αρχικό στάδιο της νόσου, χρησιμοποιώντας μεταμόσχευση βλαστικών κυττάρων μυελού των οστών για να επαναπρογραμματίσουν το ανοσοποιητικό σύστημα.