Επιστήμη & Ζωή

Φίλτρα άρθρων

Πέμπτη, 19 Μαΐου 2022

19 Μαΐου: Παγκόσμια ημέρα ιδιοπαθών φλεγμονωδών νοσημάτων του εντέρου

Χρόνιες παθήσεις που προσβάλλουν συνήθως νεαρούς ενήλικες που βρίσκονται στην πιο παραγωγική φάση της ζωής τους.

Τετάρτη, 18 Μαΐου 2022

Η παχυσαρκία αυξάνει τις πιθανότητες για νόσο του Crohn

Δεν παρατηρήθιηκαν σχέσεις μεταξύ παχυσαρκίας και ελκώδους κολίτιδας.

Παρασκευή, 13 Μαΐου 2022

Μεγάλη χρήση αντιβιοτικών από ηλικιωμένους συνδέεται με εμφάνιση νόσου του Crohn και ελκώδους κολίτιδας

Ερευνητές ανακάλυψαν σχέση μεταξύ χρήσης αντιβιοτικών και υψηλότερων ποσοστών φλεγμονώδους νόσου του εντέρου.

Δευτέρα, 10 Ιανουαρίου 2022

Ερευνητές ανακάλυψαν σχέση μεταξύ στρες και νόσου του Crohn

Οι ερευνητές ανακάλυψαν σχέση μεταξύ αυξήσεων των ορμονών του στρες και αύξησης ορισμένων τύπων βακτηρίων όπως τα Enterobacteriaceae, που περιλαμβάνουν το E. coli.

Πέμπτη, 18 Νοεμβρίου 2021

Έρευνα συνδέει το στρες με εξάρσεις της νόσου του Crohn

Ο ερευνητής Brian Coombes, δήλωσε ότι το κύριο συμπέρασμα είναι ότι το στρες εμποδίζει την ικανότητα του οργανισμού να καταπολεμά τα εντερικά βακτήρια που μπορεί ενδεχομένως να εμπλέκονται στη νόσο.

Δευτέρα, 08 Νοεμβρίου 2021

Η σεροτονίνη πιθανός ένοχος για τις εξάρσεις της νόσου του Crohn

Επιστήμονες ανακάλυψαν ότι αυξημένα επίπεδα σεροτονίνης εμποδίζουν τα εντερικά κύτταρα από το να πραγματοποιήσουν αυτοφαγία.

Τρίτη, 09 Ιουνίου 2020

Νέες οδηγίες λένε ''όχι'' στα προβιοτικά για προβλήματα εντέρου

Eπισκόπηση δεν ανακάλυψε επαρκείς ενδείξεις που να συνιστούν τα προβιοτικά για τη νόσο του Crohn, την ελκώδη κολίτιδα, το σύνδρομο ευερέθιστου εντέρου και τη λοίμωξη από C. difficile,

Τρίτη, 19 Μαΐου 2020

Παγκόσμια Ημέρα ΙΦΝΕ – Make IBD Work

O Σύλλογος Ατόμων με Νόσο του Crohn και Ελκώδη Κολίτιδα Ελλάδας, συνδιοργανώνει με την Ελληνική Ομάδα Μελέτης των ΙΦΝΕ (ΕΟΜ ΙΦΝΕ) ζωντανή Ενημερωτική Διαδικτυακή συνάντηση την Τρίτη 19 Μαίου.

Τετάρτη, 05 Ιουνίου 2019

Εγκρίθηκε η κυκλοφορία του darvadstrocel στην Ευρώπη

Θεραπεία με βλαστοκύτταρα, για την αντιμετώπιση των πολύπλοκων περιεδρικών συριγγίων σε ενήλικες με μη ενεργή/ ελαφρώς ενεργή νόσο του Crohn, ανθεκτική σε άλλες αγωγές.

Δευτέρα, 13 Μαΐου 2019

Παγκόσμια Ημέρα ΙΦΝΕ 19 Μαΐου 2019- "Κάνοντας το Αόρατο Ορατό"

Κατά τη διάρκεια των φωταγωγήσεων εθελοντές του συλλόγου θα είναι διαθέσιμοι για να δώσουν πληροφορίες και να παρέχουν έντυπο ενημερωτικό υλικό σχετικά με τη Νόσο του Crohn και την Ελκώδη Κολίτιδα.