Επιστήμη & Ζωή

Φίλτρα άρθρων

Τετάρτη, 11 Μαΐου 2022

Το μυστικό για να τρώνε τα παιδιά λαχανικά

Νέα έρευνα από την Ολλανδία, έδειξε ότι το μυστικό είναι η επιβράβευση.

Τετάρτη, 11 Μαΐου 2022

Οι διαλυτές ίνες μειώνουν την αντίσταση στα αντιβιοτικά

Διατροφή που περιλαμβάνει έως 10 γρ. διαλυτών ινών την ημέρα μπορεί να μειώσει την ποσότητα βακτηρίων ανθεκτικών στα αντιβιοτικά, στο στομάχι και τα έντερα, έδειξε η έρευνα που δημοσιεύτηκε στο mBio.

Παρασκευή, 06 Μαΐου 2022

Διαβήτης: Η vegan διατροφή οδηγεί σε απώλεια βάρους και έλεγχο του σακχάρου

Ωστόσο, αυτή η διατροφή δεν επηρέασε την αρτηριακή πίεση, τα τριγλυκερίδια ή τα επίπεδα χοληστερόλης σε σύγκριση με άλλες δίαιτες.

Τετάρτη, 04 Μαΐου 2022

Διατροφή υψηλή σε πρωτεΐνη, ψευδάργυρο και βιταμίνη Β3 ενισχύει την υγεία της καρδιάς

Σε έρευνα, αλλαγές στην κατανάλωση συγκεκριμένων συστατικών συνδέονταν με καλύτερη αγγειακή δομή και λειτουργία.

Τρίτη, 22 Μαρτίου 2022

'Έρευνα: 100 γρ. κράνμπερι την ημέρα βελτιώνουν την καρδιαγγειακή λειτουργία υγιών αντρών

Η καθημερινή κατανάλωση κράνμπερι για ένα μήνα βελτιώνει την καρδιαγγειακή λειτουργία σε υγιείς άντρες.

Παρασκευή, 04 Μαρτίου 2022

ΕΦΕΤ: Τι να προσέχουν οι καταναλωτές όταν αγοράζουν σαρακοστιανά

Τι πρέπει να προσέχουμε όταν ψωνίζουμε μαλάκια, οστρακοειδή, αχινούς, ταραμά και χαλβά. Χρήσιμες συμβουλές του ΕΦΕΤ για την επιλογή τροφίμων που καταναλώνονται την περίοδο της Σαρακοστής.