Τρίτη, 19 Ιανουαρίου 2016, 15:07
Η παράλειψη του πρωινού αυξάνει τον κίνδυνο εγκεφαλικού επεισοδίουΝέα έρευνα σε Ιάπωνες έδειξε ότι όσοι δεν έτρωγαν ποτέ πρωινό είχαν υψηλότερο κίνδυνο καρδιακής νόσου και εγκεφαλικού επεισοδίου.
Τρίτη, 19 Ιανουαρίου 2016, 14:38
''Φρένο'' στη γρίπη με την κατάλληλη διατροφήΗ σημασία της σωστής διατροφής και η επαρκής πρόσληψη των κατάλληλων διατροφικών συστατικών βοηθά στο σχηματισμό ουσιών που συντελούν στη σωστή άμυνα και στην ανοσία του οργανισμού.
Δευτέρα, 18 Ιανουαρίου 2016, 20:55
Η φτωχή ποιότητα ύπνου αυξάνει τον κίνδυνο εγκεφαλικού επεισοδίου στους ηλικιωμένουςΝέα έρευνα συνδέει τον διακοπτόμενο ύπνο στους ηλικιωμένους με μεγαλύτερες πιθανότητες εγκεφαλικού επεισοδίου.
Δευτέρα, 18 Ιανουαρίου 2016, 20:54
Τα χαμηλά επίπεδα διττανθρακικών στο αίμα ηλικιωμένων συνδέονται με πρόωρο θάνατοΥγιείς ηλικιωμένοι έχουν μεγαλύτερο κίνδυνο θνησιμότητας αν τα επίπεδα διττανθρακικών στο αίμα είναι πολύ χαμηλά, αναφέρει νέα έρευνα.
Δευτέρα, 18 Ιανουαρίου 2016, 19:25
Τα οιστρογόνα προστατεύουν τις γυναίκες από τη γρίπηΠροστατευτική επίδραση ενάντια στη γρίπη, έχουν τα οιστρογόνα των γυναικών, ανακάλυψαν ερευνητές του Johns Hopkins University.
Δευτέρα, 18 Ιανουαρίου 2016, 17:37
Η παχυσαρκία συνδέεται με δημιουργία θρόμβων στα παιδιάΗ σχέση μεταξύ παχυσαρκίας και φλεβικής θρομβοεμβολής μπορεί να προκαλέσει προβλήματα υγείας αν παραμείνει χωρίς αγωγή, προειδοποίησαν οι ερευνητές.
Δευτέρα, 18 Ιανουαρίου 2016, 17:19
Η έντονη φτώχεια βλάπτει την υγεία των παιδιώνΑμερικανική έρευνα αναφέρει ότι παιδιά που ζουν κάτω από το όριο της φτώχειας είναι πιο πιθανό να είναι παχύσαρκα.
Παρασκευή, 15 Ιανουαρίου 2016, 21:11
Αιμορροΐδες: 7 μύθοι για την πάθηση''Η γνώση μπορεί να μας προστατεύσει, αλλά και να μας απελευθερώσει από αντιλήψεις που μας περιορίζουν να απολαύσουμε αυτό που πραγματικά επιθυμούμε'', σημειώνει ο γενικός χειρουργός Δρ. Αναστάσιος Ξιάρχος.
Παρασκευή, 15 Ιανουαρίου 2016, 21:11
Εκδήλωση ενημέρωσης πολιτών για την πρόληψη υγείαςΟι ομιλητές θα αναφερθούν στους προδιαθεσικούς Παράγοντες Καρδιαγγειακού Κινδύνου και στην πρόληψη του οξέως εμφράγματος και του καρκίνου.
Παρασκευή, 15 Ιανουαρίου 2016, 18:49
Οι διατροφικές συνήθειες επηρεάζουν τον ύπνοΣύμφωνα με νέα έρευνα η ποιότητα της διατροφής επηρεάζει την ποιότητα του ύπνου. Η κατανάλωση λιγότερων ινών, περισσότερων κορεσμένων λιπαρών και περισσότερης ζάχαρης σχετίζεται με ελαφρύτερο και πιο διαταραγμένο ύπνο.